Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 08:27:32 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/07051 aadressile Harju maakond, Rae vald, Soodevahe 
küla, 11290 Tallinn-Lagedi tee T11// T2// T6// T7// T8// Suur-Sõjamäe tn 
45// Varivere tee 10, Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, 11290 
Tallinn-Lagedi II// IV// 11290 Tallinn-Lagedi tee T1// T11// T2// T6// T7// 
T8// Lennuradari tee// Radisti tee 1// Suur-Sõjamäe 37/39// Suur-Sõjamäe tn 
45// T-11290 Tallinn-Lagedi// Tallinn-Lagedi mnt L5// Varivere tee 10// 
Tallinn, Lasnamäe linnaosa, 37// Suur-Sõjamäe tänav T9 (Gaasitorustik, 
gaasitorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab 
TTJA gaasitorustiku ehitusloa taotluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27136868>  (menetlus nr: 
434936), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAISA KARU) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister